بسم الله الرحمن الرحیم

نزدیک 6 سال پیش کتاب سلام بر ابراهیم رو توسط یکی از دوستانم هدیه گرفتم ، شاید منم مثل خیلی های دیگه با این کتاب بود که مسیر زندگیم عوض شد.

حرف از شهید ابراهیم هادی زیاده و عرضه من کم! ولی چیزی که میخوام بگم اینه که اون زمان که میخوندم با خودم فکر میکردم کم کم دارن مادر و پدر های شهدا ، همسر های شهدا  یکی یکی از دنیا میرن و یه جورایی شاید جامعه به مشکل بخوره برای انتقال ارزش ها به نسل های بعدی... اصلا برام سوال بود مگه چقدر میشه با کتاب ها روی جامعه تاثیر گذاشت(که حرف چرتی بود) تا اینکه گذشت و ما نتونستیم حتی نزدیک ابراهیم هم بشیم ولی خیلیا بودن که این کتاب رو مثل من خوندن و بعدش پرواز کردن. بعد از قضیه داعش و ماجرای مدافعان حریم اسلام این دغدغه برام حل شد ، دیگه هم خانواده شهید داریم ، هم شهید داریم از بین رفیق هامون ، از بین کسانی که باهاشون زندگی کردیم ، مثل خودمون بودن ولی گوی سبقت رو گرفتند و رفتند. اقا هادی ذوالفقاری هم از همون جنس بود الگوش مثل خیلیا ابراهیم هادی بود . ولی تونست راهشو پیدا کنه و تو عمل ثابت کنه میشه راه ابراهیم هادی هارو ادامه داد.

بیشتر از هرچیزی کتاب پسرک فلافل فروش برام یه تلنگر بود که داره عمرت میگذره و به جایی که باید برسی نرسیدی . علی خلیلی ، محمد رضا دهقان همه ی اینا هم سن الان تو بودن که رفتن.

پیشنهاد میکنم کتاب شهید هادی ذوالفقاری شهید نسل سوم انقلاب اسلامی رو از دست ندید...

پسرک فلافل فروش شفاعتمون کن.....